Haber ajandası

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital pazarlama, mal ve hizmetlerin dijital teknolojiler yoluyla pazarlanmasıdır. Örneğin, İnternet bir tür dijital teknolojidir. Ancak, sadece bu değil. Dijital pazarlama, pazarlama hizmetlerini görüntülü reklam, cep telefonları ve diğer dijital medyayı kullanan ürünleri de içerir. Pazarlama uzmanı, dijital kanalları kullanarak ürün veya hizmet pazarlama konusunda sıra dışı planlar yapmalıdır. Dijital pazarlamanın temel amacı, markaları dijital medya aracılığıyla tanıtmaktır. Dijital pazarlama, her bir aracın potansiyel müşterileri nasıl dönüştürebileceğini değerlendirir. Bir markanın dijital pazarlama stratejisi birden fazla platform kullanılabilir ya da bir noktaya odaklayabilir.

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital pazarlama, İnternet'te ürün veya hizmetlerin yanı sıra TV'ler, cep telefonları ve elektronik reklam panoları gibi; elektronik cihazlarda tanıtmak için kullanabileceğiniz tüm pazarlama kanallarını ve yöntemlerini içeren geniş bir terimdir. Dijital pazarlama ve geleneksel pazarlama arasındaki temel fark, dijital pazarlama kampanyalarının yalnızca dijital kanallar aracılığıyla yürütülmesi ve pazarlamacılara bir kampanyanın etkinliğini analiz etmek için daha fazla kontrol, araç ve veri sağlamasıdır. Çoğu durumda İnternet veya çevrim içi olarak anlamına gelen dijital kanalları kullanarak malların ve / veya hizmetlerin pazarlanmasını ifade eder.

Dijital pazarlama nedir? İnternet kullanımını gerektirmeyen kanalları içeren internet pazarlamanın ötesine de uzanır. Cep telefonları (SMS ve MMS), sosyal medya pazarlaması, görüntülü reklamcılık, arama motoru pazarlaması ve diğer dijital medya biçimlerini içerir. Pazarlama terimi, piyasayı analiz etmek ve tüketicilerin ne istediğini belirlemek anlamına gelir. Ayrıca şirketinizin karlı bir şekilde üretip üretemeyeceğini öğrenmeyi de içerir.

Bununla birlikte, dijital pazarlama terimi, daha çok dijital dünyadaki reklam ve promosyonları ifade eder. Bu yüzden her zaman önemlidir. Promosyon mesajlarını iletmek ve etkisini ölçmek için elektronik cihazlar kullanan her türlü pazarlama. Pratikte, dijital pazarlama genellikle bir bilgisayarda, telefonda, tablette veya başka bir cihazda görünen pazarlama kampanyalarını ifade eder. Çevrim içi video, görüntülü reklamlar ve sosyal medya yayınları gibi birçok form alabilir. Dijital pazarlama genellikle dergi reklamları, reklam panoları ve doğrudan posta gibi "geleneksel pazarlama" ile karşılaştırılır. İşin garip tarafı, televizyon geleneksel pazarlama ile doludur.

Ana Sayfaya Dön.