Haber ajandası

İş Rehberi Nedir?

Çevrim içi dizinlerden alınan ücretsiz bağlantılar, web sitenize destek verecektir. Google ve Yahoo gibi büyük arama motorları, güvenilir kaynaklar olarak görülür. İnsanlar tarafından düzenlenen dizinlerden tek yönlü bağlantılara daha fazla değer katar. Dijital pazarlama açısından, bir dizin veya daha özel olarak hazırlanmış bir iş dizini, işletmelerin çevrim içi bir listesidir. Listeler firma adı, ünvanı, adres, iletişim bilgileri, sunulan hizmet ve ürün gibi işletme hakkında bilgi sunmasını sağlar. Bu işletmeler genellikle konum, etkinlik veya boyuta göre kategorilere ayrılır. İşletmenizin, tüm bilgilerini dizinlerde güncel olmasını sağlamak oldukça önemlidir. Bunun yapılmaması, potansiyel müşteriler için karışıklığa neden olarak, daha az güven ve satış kaybına yol açabilir.

İşletmeler, iş tipi ve mekân konumuna göre kategorilere ayrılabilir.

Firma Faaliyet Bilgileri

İşletme dizini, bir web sitesidir veya bir gruptaki tüm işletmeleri listeleyen bilgilerin medya listesini yayınlar. İşletmeler, iş tipi ve mekân konumuna göre kategorilere ayrılabilir. İşletmeler elle veya otomatik çevrim içi arama yazılımı aracılığıyla derlenebilir. Bir iş dizininde sağlanan bilgiler farklı olacaktır. Bunlar aşağıdaki bilgileri içerebilir:

  • İş adı veya ünvanı,
  • Adres ve yer bildirimi,
  • Telefon numaraları,
  • Servis ve hizmetler,
  • İşletmenin sağladığı ürünler,
  • Hizmet sunduğu bölgeler,
  • Twitter, YouTube, Facebook,

Birçok işletme dizini, Premium seçeneklere ek olarak ücretsiz listeler önerir. Birkaç önemli iş dizini vardır, bunların çoğu İnternet veya basılı formattan uzaklaşmıştır. Arama motorları olmasa da iş dizinleri genellikle bir arama imkânına sahiptir. İş rehberi nedir? Çevrim içi işletme dizinleri, kalite ve içerik bakımından farklılık gösterir. Profesyonel reklamcılık ile ilgili kazanç ve hizmet kalitesi arasında bir denge vardır. İşletme sahipleri yatırım getirisi, web trafiği, işletmeler için tanıtım ve geri bağlantılar sayesinde oluşan SEO avantajlarından yararlanmalıdır.

Bir Dizine Kayıt Olmanın Yararları Nelerdir?

Dizinler, işletmelerin işlerini daha fazla trafik alarak farkındalığı artırır ve potansiyel müşterileri işletmenize bağlar. Bu şekilde bir düşünün, hangi işletmenin bir müşteri elde etme olasılığı daha yüksektir? Belki bir veya iki işletme girişine sahip bir işletme veya her büyük çevrim içi dizinde güncel bilgilerle listelenen bir şirket mi? Tabii ki, bu alanda başka faktörler de var, ancak işletmelerin her iki şekilde aynı olduğunu varsayarsak, birden fazla güncel listeye sahip olan işin bulunması daha güvenilir olarak bulunması muhtemel olacaktır. Bir dizin işletmenin arama motoru optimizasyonu (SEO) çalışmaları için oldukça yararlıdır.

Türkiye firma rehberi dizininde işletmenizi oluşturmak için BURAYA tıklayın.

Ana Sayfaya Dön.